هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی 6 کتاب ممنوعه ی تکان دهنده !

در این مقاله قصد داریم تا شما را با 6 کتاب ممنوعه ی ماورای طبیعی آشنا کنیم. کتاب هایی که نویسندگان آن ها ادعا می کنند که با خواندنشان میتوان به قدرت های ابر انسانی و تاریک دست یافت. قدرت هایی نظیر: نامرئی شدن، پی بردن به راز جهان هستی، احضار ارواح و یا حتی ارتباط با شیاطین.

1_نکرونومیکون (necronomicon)

کتاب ممنوعه ی نکرونومیکون

اولین کتاب ممنوعه، کتاب نکرونومیکون یا رستاخیز مردگان، کتابی بسیار مرموز که اتفاقات ترسناکی را نیز با خود به همراه دارد.

این کتاب ممنوعه بار اول توسط شاعری دیوانه به نام عبدل ال حضرت در سال 669 میلادی نوشته شده و سالیان بعد، توسط افراد دیگری، بازنویسی شده است. متون این کتاب ممنوعه، به گونه ای است که در آن به پیشگویی از آینده، قربانی کردن برای احضار شیاطین، نحوه ی اجرای طلسم و راه رسیدن به زندگی ای جاودانه، پرداخته شده است.

برخی نیز معتقدند که پیشگویی های نوستراداموس هم اقتباسی از همین کتاب ممنوعه است.

همچنین گفته شده عبدل ال حضرت در نوشتن این کتاب، از شیاطینی که از غار های مخفی در صحراهای ممنوعه محافظت میکردند نیز کمک گرفته است.

و اما قسمت مرموز ماجرا زمانیست که عبدل ال حضرت پس از مدتی، آشفته تر از همیشه به شهر خود باز می گردد و ناگهان بی دلیل در وسط شهر تکه تکه میشود و جان خود را از دست میدهد.

این کتاب ممنوعه و نسخه های دیگر آن، در گذشته مورد توجه بسیاری از جادوگران بوده است. کتابی که مخاطب خود را مجنون و دیوانه کرده و آن ها را تا مرز خودکشی برده و در زمان خود، به عنوان کتاب مرگ و مصیبت نیز شهرت داشته است. اگر چه بعد ها نسخه اصلی آن که بر روی پوست انسان و با استفاده از خون نوشته شده بود سوزانده شد؛ اما برخی از نسخه های ترجمه شده ی آن هنوز در دست افرادی، وجود داشت.

یکی از نسخه های ترجمه شده ی این کتاب ممنوعه، توسط هیتلر و به دلیل علاقه اش به متافیزیک گرفته شد و دیگر هرگز خبری از آن کتاب نشد. نسخه ی دیگر آن در خاندان سلطنتی بود که به همراه جواهرات عتیقه و گرانبها به جایی نامعلوم فرستاده شد.

2_هونوریوس (honorius)

کتاب ممنوعه ی هونوریوس

آیا دوست دارید بر ارواح شیطانی حکمرانی کنید؟ دوست دارید گنج بزرگی را پیدا کنید و یا روح یکی از نزدیکانتان را احضار کنید؟

کتاب هونوریوس یکی از اسرار آمیز ترین کتاب هایی است که تا کنون وجود داشته. این کتاب در دوران قرون وسطا نوشته شده و میتوان گفت قدیمی ترین کتاب ممنوعه است. کتابی که تاریخ دقیقی از زمان نوشته شدن آن در دسترس نیست اما در کتب کهن، به وضوح از آن به عنوان سرچشمه و منبع تمامی ورد ها یاد شده.

اگرچه چگونگی قدرت این کتاب و ماورایی بودنش نامشخص است اما اظهاراتی مبنی بر این وجود دارد که نویسندگان آن متشکل از ساحره هایی بزرگ و قدرتمند بوده اند.

کتابی شامل یک جلد و 93 قسمت که به خواننده وعده میدهد اگر به تمامی نکات و رموز آن پی ببرد، به قدرت هایی از جمله آزاد سازی جهان مردگان و کشف گنجینه های بزرگ دست خواهد یافت. علاوه بر این ها روش احضار موکل و دسترسی به آن ها را به صورت مفصل نیز، آشکار میسازد.

با توجه به موضوعاتی که در این کتاب ممنوعه به آن ها پرداخته شده است، تنها کتابی که میتوان گفت شباهت هایی با هونوریوس دارد، کتاب سلیمان میباشد.

گزارشی مبنی بر وجود نسخه اصلی این کتاب در دسترس نیست و تنها برخی نسخه های ترجمه شده که در آن تمامی ورد ها حذف و یا به شکلی تمسخر آمیز درآمده است، وجود دارد.

3_پاپیروس (papyrus)

کتاب ممنوعه ی پاپیروس

تا کنون به این فکر کرده اید که زندگی باید معنای متفاوت تری داشته باشد؟ یا اینکه تا به حال به دنبال راز جهان هستی گشته اید؟


با پاپیروس، میتوانید به تمام سوالات خود پاسخ دهید. این کتاب ممنوعه که متعلق به قبل از 200 میلادی می باشد، قادر به این است
تا زندگی شما را از آن چه که هست و میتواند باشد، دگرگون سازد.

اشتباه نکنید! این کتاب، یک کتاب تکامل شخصیتی نیست؛ بلکه کتابی است که میتواند به شما روش چگونگی دست یافتن به
دیگر بعدها، جهان ها، اطلاع از آینده و رهایی از ارواح تسخیر کننده را آموزش دهد.


همچنین با کمک پاپیروس میتوان هر موجودی را احضار کرد، روند پیدایش جهان هستی در گذشتگان را دید و به تمام خواسته های خود دست یافت.


گرچه استفاده از آن برای رسیدن به اینگونه اهداف، میتواند به قیمت تسلیم کردن روحتان در مقابل تاریکی تمام شود.

4_آرباتل (arbatel)

min

اینکه تمامی کتاب های ممنوعه بر پایه تسخیر و اجنه باشند، درست نیست!

در واقع برخی از این کتاب ها منبع انرژی مثبت و شرافتمندانه هستند که آرباتل نیز یکی از آن ها است. این کتاب ممنوعه که قدمت آن به دوره ی رنسانس باز میگردد و نویسنده ی آن فردی نامعلوم است، در یونان نوشته شده و در آن دوران به عنوان کتاب جادویی حاکمان نیز، شهرت یافت. درست در زمانی که مضمون اکثر کتب، قدرت های شیطانی بود، آرباتل برخلاف آن ها وعده دستیابی به قدرت های ماورایی از راه مثبت را به خواننده میداد.
کتابی که میتوانست همچون دعاهای نیک، راهنمای معنوی انسان در راه دستیابی به قدرت کائنات و استفاده مفید از دنیای مردگان باشد.

5_آبراملین (abramelin)

51Lh9BzCY7L min min

آبراملین که از آن به عنوان کتاب مقدس سحر و جادو یاد میشود، متون دقیق و کاملی از جادو ها، دعوت ها، دعا ها و آیین ها را در خود، جای داده است.

همچنین در آن راز هایی مربوط به رسیدن به عشق و موفقیت، احضار فرشتگان و احضار شیاطین معروفی همانند لوسیفر، فاش شده است. به طور خلاصه آبراملین میتواند شما را به تمام آرزوهایتان برساند.
داستان این کتاب ممنوعه راجع به زندگینامه جادوگری یهودی به نام آبراملین که یک آلمانی اصیل نیز بوده است، نوشته شده.

جادوگری که به داشتن علم کابالا که فرقه ای جادو گرا در بین یهودیان بوده، مشهور است و ارتباط بین کائنات و خدا را آشکار میسازد.
در این کتاب، این علم و همچنین نحوه چگونگی دنبال کردن کابالای مقدس و پیدایش آن را به صورت کامل آموزش داده است.

6_پالت سیاه (the black pullet)

61cWRE2M5LL min min

این کتاب که یک کتاب فرانسوی است، در قرن 18 میلادی به نگارش در آمده.

کتابی که خوانندگان خود را از نحوه چگونگی انجام انواع طلسم ها آگاه میسازد و علاوه بر آن، این کتاب ممنوعه به محافظت از خوانندگانش نیز میپردازد.
دعاهایی که در این کتاب است توسط افسری در لشکر ناپلئون، که زیر نظر جادوگری مصری و متبحر فرا گرفته بود، نوشته شده است.

دعاهای این کتاب میتواند شما را در رسیدن به عشق واقعی خود یاری کند؛ همچنین اگر چیزی فراتر از این ها از جمله انتقام و آزار و اذیت دیگران در ذهن دارید، با کمی تلاش بیشتر به آن ها هم دست خواهید یافت.


نیما

‫7 نظر

  • سیروس مرادی گفت:

    با سلام اگر این کتاب ها را با زبان فارسی بخواهم دارید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *